Zdobywamy informacje o zachowaniach Twoich klientów w sieci.
Analityka internetowa dostarcza cennych informacji – preferencje zakupowe, zainteresowania, dane demograficzne, ulubione kanały komunikacji i wiele innych.
W naszym zespole mamy certyfikowanych specjalistów Google Analytics.
Chcesz sprawdzić co możemy dla Ciebie zrobić?
Zadzwoń
Do czego używamy analityki internetowej?
Narzędzia analityczne mogą rejestrować interakcje użytkowników z Twoją firmową stroną www, profilem social media, reklamą internetową, wysłanym newsletter’em i wiele innych.
Możesz lepiej poznać swoich klientów:
- W jakim są wieku?
- Jakiej są płci?
- Gdzie mieszkają?
- Czym się interesują?
- Co możesz zrobić by się do nich dostosować?
Możesz oceniać opłacalność poszczególnych reklam, postów i publikacji:
- Jaka jest ich skuteczność?
- Ile wydaję, a ile faktycznego dochodu przynosi inwestycja?
- Co zrobić by zwiększyć skuteczność promocji i obniżyć jej koszty?
Możesz znaleźć nowe obszary rozwoju Twojej strony lub sklepu internetowego:
- Jak użytkownicy zachowują się na mojej stronie?
- Ilu robi to co chcę by robili?
- Ilu szybko opuszcza moją stronę lub sklep, dlaczego i w których miejscach?
- Co mogę zrobić by byli bardziej zadowoleni?
Dzięki tym informacjom możesz doskonalić swoją stronę lub sklep internetowy, profile social media, e-mailing. Możesz stworzyć spójną, wydajną maszynę, dzięki której łatwiej poprowadzisz swój biznes.
Zwiększanie konwersji
Konwersja to procent użytkowników serwisu, którzy wykonali pożądaną akcję – najczęściej zakup lub zapytanie ofertowe.
Przy zwiększaniu konwersji najważniejszym zadaniem jest wyszukiwanie problemów serwisu i usuwanie ich. Dzięki temu inwestycja w reklamę staje się dużo bardziej opłacalna.