Metoda – Marketing strategiczny

Wiele osób uważa, że marketing to photoshop, kolorowe ulotki czy chwytliwe slogany. U nas marketing służy do zarządzania biznesem. Organizuje i łączy wszystkie działania. Prawdziwy marketing jest blisko ludzi, poznaje ich realne problemy i potrzeby. Dzięki temu wiesz na czym się skupić, by dostarczyć im to czego potrzebują, tak jak potrzebują i tam gdzie potrzebują.

Marketing strategiczny oznacza trzymanie ręki na pulsie, poznawanie nowych, ekscytujących możliwości rozwoju i ciągłe doskonalenie siebie i swojej firmy.

Celem marketingu strategicznego jest tworzenie wartościowych usług i produktów w oparciu o potrzeby klientów. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na osiągnięcie tego celu jest budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez spójną komunikację. W zamian nasi klienci kupują, angażują się i polecają nas innym.

Marketing strategiczny to proces ciągły i powtarzalny. Dlatego nasza metoda zakłada ciągłe doskonalenie osiąganych wyników, dzięki wyznaczaniu mierzalnych celów i monitorowaniu ich realizacji.

Jak robimy marketing strategiczny w sieci?

1. Analizujemy rynek – potrzeby klientów, konkurencję, trendy. Zbieramy informacje z dostępnych narzędzi i systemów analitycznych
2. Opracowujemy strategię – szukamy najlepszych sposobów na pokonanie Twojej konkurencji
3. Tworzymy narzędzia – wyposażymy Cię we wszystkie narzędzia potrzebne do skutecznego działania i nauczymy Cię jak sprawnie ich używać.
4. Prowadzimy komunikację – prowadzimy dialog z Twoimi klientami, aby ich lepiej poznać, zbudować z nimi trwałą relację, która zaowocuje lojalnością i poleceniami.
5. Mierzymy efekty – używając narzędzi analitycznych będziemy na bieżąco sprawdzać czy Twój budżet marketingowy jest dobrze wykorzystywany i jakie przynosi Ci wyniki.

Dzięki takiemu podejściu:

  • Rozwijasz swój biznes w sposób planowy i zorganizowany;
  • Zwiększasz sprzedaż lepiej dopasowując swoją ofertę do potrzeb klientów;
  • Zwiększasz konwersję dając użytkownikom internetu rozwiązania dopasowane do ich przyzwyczajeń;
  • Wiesz na co wydajesz swój budżet marketingowy i jakie masz z tego przychody;
  • Uczysz się i osiągasz cele niższym kosztem.

wykres wiedzy i kosztów od czasu

Powtarzanie procesu marketingowego uczy i obniża koszty

 

wróć do strony głównej